Emoce na dlani – Hněv

V případě, že si objednáte ke kurzu EMOCE NA DLANI – HNĚV kurz EMOCE NA DLANI – ÚVOD. Budete mít kurz EMOCE NA DLANI – ÚVOD – za 0 Kč. EMOCE NA DLANI – HNĚV jsou rozhovory, které vede M. Ambrožová se svojí kamarádkou Jitkou Doležalovou. Baví se spolu o emocích a jak se jim s nimi žije. V kurzu se dozvíte, co to je hněv, proč vzniká, jaké jsou funkce hněvu a jak vyjádřit svůj hněv. Uvedena je zde i spirála násilí včetně doporučeného postupu, jak s hněvem pracovat.

 

Cena: 430 Kč

Dotace: 1 den/6 hodin

Přístup do kurzu: 19 dnů

Autor: Mgr. Monika Ambrožová

 

Dotace a kontrolní mechanismy ve veřejné správě

Dotace a kontrolní mechanismy ve veřejné správě

Předmětem kurzu je bližší seznámení s jednotlivými druhy dotací, s možnostmi jejich čerpání a se systémem kontroly přijatých dotací s důrazem na možnosti využití dotačních titulů územními samosprávnými celky. Hlavním cílem kurzu je poskytnout účastníkům ucelený...

Střet zájmů z pohledu úředníka

Střet zájmů z pohledu úředníka

Předmětem kurzu je ujasnění, co je myšleno pod pojmem střet zájmů, jaké osoby a kdy se mohou do střetu zájmů dostat a podání návodu, jak v těchto situacích postupovat a jaké mohou mít tyto situace následky. Předmětem kurzu je dále představení a analýza zákona č....

Vzdělávání vedoucích úředníků – zvláštní část – Oblast přestupkového řízení ve věcech pořádku ve státní správě, v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku

Vzdělávání vedoucích úředníků – zvláštní část – Oblast přestupkového řízení ve věcech pořádku ve státní správě, v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku

Kurz má svým adresátům poskytnout především praktické rady. Materie samotného přestupkového práva je proto probírána v omezené míře tam, kde je i z pohledu vedoucího úředníka zajímavá nebo relevantní. Z logiky věci jde mnohem častěji o úpravu procesní, než...

Poskytování zpětné vazby

Poskytování zpětné vazby

Cílem kurzu je seznámení se s problematikou zpětné vazby, která je velmi podstatnou součástí spokojeného zaměstnance (úředníka státní správy), ale i klienta (občana), který přichází na úřad (do kontaktu s organizací). Téma bude osvětleno v souvislostech firemní...