Obchodní dovednosti

Vyhrajte na poli obchodu!

Pokračovat

Společnost RENTEL ve spolupráci s panem Jiřím Dohnalem vytvořila balíček kurzů obchodních dovedností.

V současné době je k dispozici.

Solventnost klienta a rating

Cílem kurzu je vysvětlit, co je to solventnost klienta a rating. Dozvíte se, jak se můžete proti případné nesolventnosti klienta bránit a co pro vás může znamenat pokles ratingu klienta.

Správný člověk

Umíte rozpoznat toho správného člověka při domlouvání schůzky? Co dělat, když zjistíte, že jednáte s nesprávným člověkem? Jak zareagovat, když zjistíte, že Váš protějšek má nedostatečnou znalost? A odpovědi na další otázky se dozvíte v kurzu.

5 proč

Cílem kurzu je pochopit důležitost otázek. Umíte si odpovědět například na otázky „Proč bych měl tomuto člověku věnovat čas?“ nebo „Proč bych se měl rozhodovat hned?“.

Příjezd na schůzku

Cílem kurzu je uvědomit si, kdy začíná obchodní schůzka a jaké je potřeba znát informace, než vstoupíme do dveří klienta, zákazníka.

První dojem

Cílem kurzu je dozvědět se více informací o prvním dojmu. Co je to první dojem? Jak rychle se vytváří? Na co si dát při prvním dojmu pozor? Co všechno první dojem ovlivňuje?

Držení těla

Cílem kurzu je dozvědět se více informací o správném držení těla. V kurzu se vysvětluje, že i správné držení těla může ovlivnit první dojem.

Small Talk

Cílem kurzu je vysvětlit, co je to Small Talk. V kurzu se dozvíte odpovědi na otázky např. Jak dlouhý by měl být dialog? Proč tak dobře funguje? Jaká jsou vhodná a nevhodná témata pro Small Talk?

Vizitky

Cílem kurzu je dozvědět se více informací o prvním dojmu. Co je to první dojem? Jak rychle se vytváří? Na co si dát při prvním dojmu pozor? Co všechno první dojem ovlivňuje?

Kladení otázek

Cílem kurzu je uvědomit si důležitost kladení otázek. Otázky zjišťují potřeby protistrany, ukazují náš zájem, vyvolávají zájem protistrany.  V kurzu je popsána metoda SPIN. Dále je popsána důležitost aktivního naslouchání.

Námitky nebo záminky

Dozvíte se, jaký je rozdíl mezi námitkou a záminkou. Naučíte se námitky číst. V kurzu jsou uvedeny některé techniky pro zvládání námitek.

Uzavření obchodu

V kurzu je nahrán dialog o uzavření obchodu. Jsou zde popsány tipy k uzavření obchodu. Dále je zde uvedeno, co dělat, když obchod nevyjde.

Více informací Vám rádi sdělíme na kontaktu níže. 

Pomáhá navyšovat výkon obchodních a manažerských týmů v menších firmách i v nadnárodních korporacích. Jako konzultant asistuje s implementací nových přístupů k prodeji, se zaváděním CRM i se změnou řízení zákaznického portfolia.

Jako mentor často doprovází klienty na jejich obchodní jednání, pomáhá s přípravami na náročná jednání, analýzou obchodní strategie a vedením obchodních rozhovorů.

Jako lektor učí klienty pokročilé techniky vyjednávání, argumentace a rozvíjení vztahů se zákazníky.

Více o autorovi

Jako kouč umožňuje obchodníkům a manažerům překonávat vnitřní překážky, zvyšovat vlastní efektivitu i udržovat vnitřní rovnováhu a posouvat vlastní limity.

Vystudoval Vysokou školu ekonomie a managementu, obor Řízení lidských zdrojů, Univerzitu Palackého, obor Pedagogika volného času a absolvoval dvouleté studium Aplikované psychologie na Anglia Ruskin University v Anglii. K jeho vzdělání patří i koučovací Gestalt a PCA výcviky, pětiletý psychoterapeutický Gestalt výcvik a řada certifikací pro různé psychodiagnostické metody.

Specializace: Pokročilé komunikační dovednosti, Vyjednávání, Time management pro obchodníky, Řízení obchodu, Pokročilé obchodní dovedností.

Praxe: Více než 15 let profesionálních zkušeností v lektorské činnosti a koučinku. Více než 10 let jako konzultant. Pracoval v oblasti obchodu a IT.

Autor kurzů: BC. JIŘÍ DOHNAL, MBA

Pomáhá navyšovat výkon obchodních a manažerských týmů v menších firmách i v nadnárodních korporacích. Jako konzultant asistuje s implementací nových přístupů k prodeji, se zaváděním CRM i se změnou řízení zákaznického portfolia.

Jako mentor často doprovází klienty na jejich obchodní jednání, pomáhá s přípravami na náročná jednání, analýzou obchodní strategie a vedením obchodních rozhovorů.

Jako lektor učí klienty pokročilé techniky vyjednávání, argumentace a rozvíjení vztahů se zákazníky.

Více o autorovi:

Jako kouč umožňuje obchodníkům a manažerům překonávat vnitřní překážky, zvyšovat vlastní efektivitu i udržovat vnitřní rovnováhu a posouvat vlastní limity.

Vystudoval Vysokou školu ekonomie a managementu, obor Řízení lidských zdrojů, Univerzitu Palackého, obor Pedagogika volného času a absolvoval dvouleté studium Aplikované psychologie na Anglia Ruskin University v Anglii. K jeho vzdělání patří i koučovací Gestalt a PCA výcviky, pětiletý psychoterapeutický Gestalt výcvik a řada certifikací pro různé psychodiagnostické metody.

Specializace: Pokročilé komunikační dovednosti, Vyjednávání, Time management pro obchodníky, Řízení obchodu, Pokročilé obchodní dovedností.

Praxe: Více než 15 let profesionálních zkušeností v lektorské činnosti a koučinku. Více než 10 let jako konzultant. Pracoval v oblasti obchodu a IT.