Emoce na dlani – Radost

V případě, že si objednáte ke kurzu EMOCE NA DLANI – RADOST kurz EMOCE NA DLANI – ÚVOD. Budete mít kurz EMOCE NA DLANI – ÚVOD – za 0 Kč. EMOCE NA DLANI – RADOST jsou rozhovory, které vede M. Ambrožová se svojí kamarádkou Janou Štěpánkovou. Baví se spolu o emocích a jak se jim s nimi žije. V kurzu se dozvíte, co to je radost, přínosy a zdroje radosti. Jakou roli hrají v prožívání radosti peníze. Jak si můžeme radost zvyšovat. Co pro zvyšovaní radosti můžeme udělat my a co může udělat organizace.

 

Cena: 430 Kč

Dotace: 1 den/6 hodin

Přístup do kurzu: 19 dnů

Autor: Mgr. Monika Ambrožová

 

Adaptace zaměstnanců a adaptační proces ve veřejné správě

Cílem kurzu je naučit posluchače kurzu efektivně provést adaptaci nového zaměst-nance, případně, není-li v postavení vedoucího zaměstnance, personalisty, mentora či jiného zaměstnance, který je pověřen vedoucím pracovníkem k podílu na adaptaci, případně zájemci o...

Kontrolní řád v aplikační praxi

Kurz Vás komplexně provede úpravou procesu kontroly v rámci veřejnoprávních vztahů podle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, který je od 1. ledna 2014 obecným kodexem pro ty typy kontrol, které jsou součástí moci výkonné....

Územní rozpočty a jejich pravidla

Předmětem kurzu je studium zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a pravidla pro tvorbu, projednání, přijetí rozpočtu a kontrolu plnění rozpočtu. Kurz je zaměřen i na další pravidla související s rozpočtem obce a s hospodařením obce, kdy...

Jak home office zvládat efektivně a využít jeho specifika

Cílem tohoto tréninku je, abyste si jednak ověřili, nakolik jste při práci z domova efektivní a zároveň získali nové návyky, které vám umožní vyšší osobní produktivitu. Cena: 740 Kč Dotace: 1 den Přístup do kurzu: 19 dnů Autor: Veronika...

Kultura vystupování – komunikace s veřejností a médii

Cílem kurzu je seznámení se se základními pravidly forem komunikace na úrovni veřejné správy, tedy komunikace ze strany úředníků a zaměstnanců úřadů, ale i zástupců samosprávy měst a obcí. Cílovou skupinou tohoto kurzu nejsou tiskoví mluvčí úřadů na jakémkoli stupni...

Pohledávky a jejich vymáhání

Cílem kurzu je seznámení s tím, co je pohledávka, jak vzniká a zaniká a jakým způsobem lze pohledávky vymáhat, aby pohledávka byla splněna. Pohledávky a způsob jejich vymáhání je zásadní otázkou pro veškeré ekonomické subjekty, neboť v případě nevědomosti a...