Časté dotazy

Neobdržel/a jsem nebo jsem ztratil/a přihlašovací údaje.

V takovém případě klikněte na Zapomněli jste přihlašovací údaje? v přihlašovacím okně a vyplňte Váš pracovní email. Do 30 minut Vám přijde email s potvrzením vygenerování nových přihlašovacích údajů, které po odsouhlasení (kliknutím na odkaz) obdržíte do 30 minut. Heslo si můžete změnit v aplikaci: Nastavení > Nastavení uživatele > Změna hesla.

V případě, že používate soukromý email (např. z důvodu home office), kontaktujte nejdříve osobu odpovědnou za vzdělávání na Vašem úřadě.

Obdržel/a jsem přihlašovací údaje do kurzu a nevím, kde se přihlásím.

Každý úřad se vzdělávacím portálem má svou specifickou internetovou stránku, kde je tlačítko pro přihlášení. Odkaz byste měl/a obdržet od osoby odpovědné za vzdělávání na Vašem úřadě.

Nelze se přihlásit.
  • Zkontrolujte si, zda zadáváte správné uživatelské jméno a heslo (přihlašovací údaje jste obdrželi v emailu).
  • Pokud heslo kopírujete z e-mailu, který jste obdrželi, zkontrolujte si, zda nekopírujete i mezery před nebo za heslem.
  • Zkuste se přihlásit v jiném internetovém prohlížeči nebo vymažte historii aktuálně používaného internetového prohlížeče.
  • Stále Vám nejde se přihlásit? Postupujte podle návodu v otázce Neobdržel/a jsem nebo jsem ztratil/a přihlašovací údaje.
Chci vygenerovat přihlašovací údaje na sdílenou e-mailovou adresu.

V takovém případě může vygenerovat přihlašovací údaje pouze administrátor (personalista/specialista na vzdělávání) Vašeho vzdělávacího portálu v záložce: Nastavení > Organizační struktura > Rozeslání informačního e-mailu. V případě nejasností může Váš personalista kontaktovat naši zákaznickou podporu.

Nelze otevírat jednotlivé kapitoly kurzu.

Kurzy dle zák. 312/2002 Sb. je potřeba procházet prostřednictvím ovládacích prvků, tj. šipek v hlavním studijním poli (šipku naleznete na stránce nahoře uprostřed mezi osnovou a studijní obrazovkou). Kurzem není možné procházet pohybem v osnově kurzu (osnova je umístěna na stránce vlevo).

Systém mi hlásí, že jsem neprostudoval/a celý kurz, a proto nemohu do závěrečného testu.

Ověřte si, zda jste skutečně prošel/la celý obsah kurzu (od úvodu po závěr). Pokud jste kurz procházel/a již dříve v náhledovém režimu (modul Knihovna), je potřeba pro absolvování kurzu a získání osvědčení projít celý kurz ve Vašem profilu. Knihovna slouží pouze pro prohlížení obsahu kurzů a vyhledávání informací.

Kde si stáhnu osvědčení za absolvovaný kurz.

Po přihlášení na vzdělávacím portálu v horních záložkách vyberte Profil > Vzdělávání > Návštěvy v kurzech. Klikněte na vybraný kurz. V poli Číslo osvědčení naleznete odkaz ke stažení.

U kurzů dle zák. 312/2002 Sb. je osvědčení k dispozici vždy až po ukončení termínu kurzu (tj. po ukončení zpřístupnění celého termínu kurzu). U ostatních kurzů je osvědčení k dispozici ihned po absolvování kurzu.

Obdržel/a jsem upozornění na nesplnění podmínek pro vydání osvědčení dle zák. 312/2002 Sb.

Automatické upozornění je odesláno 2 dny před koncem termínu kurzu v případě, že účastník doposud nesplnil podmínky k získání osvědčení. K získání osvědčení je potřeba projít celý obsah (včetně zdrojů/doporučené literatury) a odevzdat závěrečný test.

Nestihl jsem absolvovat kurz, je možné prodloužit termín kurzu nebo kurz stornovat?

U již zahájeného kurzu není možné změnit termín zpřístupnění (prodloužit termín kurzu). Ohledně objednání nového kurzu se obraťte na osobu odpovědnou za vzdělávání na Vašem úřadě.

Nenašli jste, co jste hledali?

Návody

Podpora